Hirdetés

Az újévi fogadalom többé már nem üres ígéret

Az új év kezdete a nagy elhatározások ideje. A karácsonyi időszakban akár 6000 kalóriát is elfogyaszthatunk egy nap alatt, így nem meglepő, hogy az újévi fogadalmak 71 százaléka az egészséges táplálkozással, 65 százaléka pedig a testmozgással kapcsolatos. Az elmúlt években a fogadalmak mindössze 40 százalékát tartották be átlagosan a változás iránt elhivatottak, ezt a mutatót azonban a digitális technológia tovább javíthatja.

A fogadalomtevőknek napjainkban könnyebb dolga van, hiszen az egészséges életmóddal kapcsolatos célok elérését okosmegoldások is támogatják. Az életmódváltás hosszú távú döntés, amely komoly elhatározást igényel, azonban a fitneszfunkciókkal is rendelkező okosórák, mint amilyen a Samsung Galaxy Watch is, olyan tervezési és monitorozási megoldásokat kínálnak, amelyek nemcsak az új évnek, hanem akár egész életünknek is új lendületet adnak.

Tippek a wellness szakértőtől

Holly Niemela világhírű wellness szakértő a személyes fejlődésben és a mérhető változásokban hisz. „Az edzéstervek, az elfogyasztott tápanyagok mérése, az alvás vagy a stressz figyelése mind nagyszerű okosfunkciók, amelyekkel a saját kezünkbe vehetjük az életünk irányítását” – mondta el a fitnesz guru, aki hasznos, a mindennapokba is beiktatható tippekkel is szolgált azok számára, akik változásra készen indítják 2019-et. 

  • Lift helyett válasszuk a lépcsőt, ilyenkor a testünkre összpontosítunk és biztosra vehetjük, hogy kikapcsol az agyunk egy kis időre!
  • Igyekezzünk minden nap 15 percet csak magunkra szánni, dőljünk hátra és gondoljuk át a nap történéseit! A mentális kikapcsolás közérzetünkre is rendkívül pozitív hatással lesz.  
  • Este, lefekvés előtt a forró fürdő helyett vegyünk egy hideg zuhanyt! Ahogy álmosodunk, a testünk elkezd lehűlni[4], ezt a természetes folyamatot segíti a hideg víz. Már fél perc is segít az elalvásban!
  • Szabályozzuk az elfogyasztott ételadagokat! A tápanyagok szintje legyen személyre és aktivitási szintre szabva. Az okostechnológia ebben is segítséget nyújt: a Galaxy Watch egy megfelelő alkalmazással ki tudja számolni nekünk egy adott fogás kalóriaszintjét.
  • Kísérletezzünk! Havonta egyszer főzzünk valamit, amit még nem próbáltunk korábban. Legyen szó új alapanyagokról vagy új receptekről, ha dokumentáljuk, később bekerülhet a rendszeres fogások közé is.
  • Naponta 2-3 liter vizet igyunk legalább! A legújabb okosórák arról is értesítést küldenek, ha nem elegendő a folyadékbevitel a nap során, így biztosra vehetjük, hogy sohasem leszünk dehidratáltak.

A tippek a Samsung Magyarországtól érkeztek.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

You May Also Like