Három egészséges és energizáló reggeli

Azt mindenki jól tudja már, hogy a reggeli nagyon fontos. Egyfelől hosszú pihenés után táplálékra van szükséges a szervezetünknek, másfelől pedig az is nagyon fontos, hogy mit reggelizünk, hiszen sokan utána hosszú órákig nem esznek, így szükség van a megfelelő energiaellátásra. Az alábbiakban három egyszerű, gyors, finom és természetesen egészséges reggeli ötletet szedtünk nektek össze.

Zab

A zab az egyik legjobb reggeli alapanyag, hiszen biztosítja a megfelelő szénhidrátbevitelt és számos módja van az elkészítésének. Mi általában egy villámgyors változatot fogyasztunk, melyhez aprószemű zabra, vízre és fehérjeporra van szükség. 50-100 gramm közötti mennyiséget tegyünk egy müzlis tálba, öntsük fel vízzel és tegyük be a mikróba nagyjából egy percre. A zab magába szívja a vizet, ám akkor tettünk bele elég folyadékot, ha még marad, hiszen a csokis vagy brownies fehérjepor feloldásához ez fontos lehet. Tegyünk bele egy mérőkanállal, majd addig keverjük, míg rendesen feloldóik a fehérje. Ezzel egyben a napi nasi is le van tudva, hiszen már-már egy süteménynek is megfelel a végeredmény.

Turmix

A turmixok is rendkívül népszerűek az egészséges életmódot folytatók körében, ami nem véletlen. Gyors és változatos, akár a hét minden napján bevethető megoldásról van szó. A legjobb a mandulatej-vaníliás fehérje páros, amit spenóttal, banánnal, almával és áfonyával is feldobhatunk.

Tojás

A top 3-ból nem maradhat ki a tojás sem. Olcsó, egészséges és laktató. Mi a tükörtojást szeretjük a legjobban 3-4 egész tojást és 1-2 tojás fehérjéjét használjuk fel egy kis olíva olajon. Persze rántottánál is meg lehet tartani ugyan ezt az arányt és mindkettőt feldobhatjuk egy kis sonkával, hagymával vagy paprikával.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

You May Also Like