A dán Bang & Olufsen egy nagyon komoly név a luxustech iparban, hangszóróikat és televízióikat csak az igazán tehetős, minőséget kedvelő vásárlók tudhatják magukénak, termékeik nagy része pedig esztétikai szempontból is imádni való.
Az eredetileg 2012-ben debütált Beoplay A9 a vállalat egyik ikonikus terméke, melyről sokan első látásra nem mondanák meg, hogy egy hangszóróról van szó. Nemrég a vállalat bemutatta a legújabb generációt, mely óriási változtatásokat nem hozott ugyan magával, de apró frissítéseivel haladt a korral. Ennek köszönhetjük többek között a Google Assistant integrációt, vagyis a Beoplay A9 immáron az okosotthonunk központjává is előléphet.
A másik nagyobb újítás az „Active Room Compensation” technológia, mely a környezethez igazítja a hangszóró hangzását, az összhatást pedig két extra vezetők növeli. Az új modell négy változatban érhető el, a legtöbben vélhetően a fekete színt választják majd feketés-dió lábakkal, de ezen kívül lesz fehér változat tölgy lábakkal, illetve különleges kiadású réz, valamint bronz keretes változatokat is készítettek a dán tervezők.
Az újdonság 2500 euró környékén szerezhető be, a különleges kiadások pedig 2750 euróba kerülnek a gyártó oldalán.