Hirdetés

A VR segítségével választhatjuk majd ki új Jaguar vagy Land Rover autónkat

A Jaguar és a Land Rover sem éppen arról híres, hogy népautókat gyártanak, viszont mindkét brand nagyon erős és híres a luxus körülményeiről. A technológia fejlődését nem csak az autóknál, hanem azok eladásakor is hasznosítják, hiszen a virtuális valóságot hívják segítségül a kereskedésekben.

A leendő tulajdonosok ugyanis egy VR szemüveg segítségével járhatják körbe az általuk személyre szabott modelleket, illetve “bele is ülhetnek” majd az autóba. Ez azért fontos, mert nem biztos, hogy a kereskedésekben pont áll olyan modell, amilyet ők elképzeltek, így viszont a lehető legközelebb érezhetik magukhoz az új autójukat, mely bizony tényleg lendíthet valamennyit az eladásokon.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

You May Also Like