Az eSport töretlen népszerűségnek örvend, melyet egyre több gazdasági szereplő gondol kiváló befektetési lehetőségnek, az élcsapatok pedig sorra kötik az óriási szerződéseket. A G2 Esports már egy ideje élenjáró a szponzorációs szerződések és együttműködések piacán, hiszen mindig érdekes és látványos módon mutatják be partnereiket, arra azonban vélhetően kevesen gondoltak, hogy ki lesz a legfrissebb támogató.
A szervezet nemrég hivatalos oldalán jelentette ugyanis be, hogy partnerségre lépett a Ralph Lauren-nel, mely így „hivatalos öltöztetőjükké” válik. Természetesen nem a meccsek közben és a rendezvényeken fognak a srácok galléros pólóban versengeni, hanem sokkal inkább az éles küzdelmek közötti időszakban. A partnerséget természetesen a G2 összes közösségi platformjára kiterjesztik, valamint az egyik legnépszerűbb LoL játékosuk, Martin ‘Rekkles’ Larsson a Ralph Lauren Wimbledon kampányában is helyet kapott.