Hirdetés

Új Ford Puma: csábító dizájn, kategóriaelső csomagtér hybrid hajtás

A Ford nemrég bemutatta az új Ford Puma modellt; a Ford új városi terepjárója hatásosan egyesíti a lenyűgöző külső formaterv, a kategóriaelső csomagtér és a kifinomult mild hybrid hajtáslánc előnyeit.

Karizmatikus stíluselemeivel – például a sárvédők tetejére épített fényszórókkal és a karosszéria atlétikus, lendületes vonalaival – az új Ford Puma új fejezetet nyit a Ford formatervezési filozófiájában. A kompakt crossover jellegzetes kiállását hatásosan hangsúlyozza a magas üléshelyzet, ráadásul az autó kategóriaelső, 456 literes csomagteret kínál.

A Ford 48 voltos EcoBoost Hybrid technológiája élvezetes teljesítményt, gyors gázreakciókat és kedvező üzemanyag-fogyasztást biztosít. A mild hibrid hajtás észrevétlenül egyesíti az elektromos nyomaték-rásegítést és a csekély súrlódású, háromhengeres, akár 155 lóerős 1,0 literes EcoBoost benzinmotor működését.

Az autó vezetési élményét fejlett technológiák varázsolják még egyszerűbbé és stresszmentesebbé:

  • A Stop & Go funkcióval kiegészített Adaptív Sebességtartó Automatika, a Közlekedési Tábla Felismerés és a Sávtartó Automatika ugyanolyan hasznos az országúton, mint az araszoló városi forgalomban
  • Az új Vészhelyzet Előrejelzés tájékoztatja a vezetőt az autó előtti útszakaszon kialakult veszélyes szituációkra – még azelőtt, hogy akár a vezető, akár a jármű szenzorai érzékelhetnék azokat

Mindemellett a Puma a szegmens első modellje, amely kézhasználat nélkül nyitható csomagtérajtót és Derékmasszázs Ülés technológiát is kínál. A Puma az év végén jelenik meg a márkakereskedésekben; az autó Romániában, a krajovai Ford üzemben készül majd, ahol a Ford 2008 óta közel 1,5 milliárd eurót fektetett be a kivételes minőségű gyártás és kidolgozás megalapozásába.

You May Also Like