Elég a kifogásokból: 10 logikus lépés az egészséges életmódhoz

Az újévi fogadalmak között talán az életmódváltás az egyik leggyakoribb, melyet tényleg sokan kötnek egy bizonyos dátumhoz és amikor megfogadják, akkor az elszántság is megvan bennük. Másnaposan felébredve azonban már nem ilyen nagy a lelkesedés, de tudjuk, hogy minden kezdet nehéz. Az alábbiakban összeszedtünk nektek 10 teljesen logikus és abszolút betartható tanácsot, hogy motiváltabbak és eredményesebbek legyetek az egészséges életmóddal kapcsolatban.

  1. Mondj nemet a gyorsétteremekre és az előre elkészített, nem egészséges bolti ételekre.
  2. Került a fölösleges alkalmakat, rendezvényeket, mert felboríthatják a napi rutint, az étrendet és elcsábíthatnak.
  3. Igyál több vizet. Amikor éhesnek érzed magad vagy édesre vágysz, igyál meg egy pohár vizet.
  4. Fogyassz több fehérjét. A legjobb, ha minden étkezéshez jut valami fehérje és ez természetesen forrásból valósul meg.
  5. Használj kiegészítőket, de csak okosan! A fehérjét és  vitamint sem az ördög készítette.
  6. Ne a mérleggel foglalkozz, inkább a tükörben lásd az eredményt.
  7. Ne keress kifogásokat az edzés elnapolására. Szinte mindenkinek belefér napi 45-75 perc az idejébe.
  8. Ne csak a gépeket használd, végezz több saját testsúlyos edzést maximális ismétlésszámmal
  9. Keress motiváló környezetet, embereket, váljon a hobbivá, mintsem kényszerré
  10. Pofa be és kövesd a fentieket!
Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

You May Also Like