Hirdetés

A TP Vision újraindítja a Philips Audio márkát Európában

A TPV elnyerte a Philips Audio termékek tervezésével, forgalmazásával és értékesítésével kapcsolatos kizárólagos globális jogokat 2018 júniusában. A cég az elmúlt hat hónapot az audiopiac alapos stratégiai értékelésével töltötte és 2019-ben megkezdi a Philips Audio márka újraindítását.

A Philips úgy véli, hogy a TPV a legmegbízhatóbb partnereinek egyike. Az audiotermékek globális licenszelésének elnyerése a Philips-től, a TPV leányvállalatának, a TP Visionnek egy igazi elismerés, amit annak köszönhet, hogy Philips TV márkát újra egy piacvezető, innovátor és elismert, A-osztályú márkává tette a fogyasztói televíziós piacon.

A Philips audio önálló üzletágként működik majd, de része lesz a TP Vision működésének az európai központban Amszterdamban, így a TP Vision meglévő szervezetének minden kiterjedt erőforrását és marketing erősségét kiaknázhatja.

Az új szervezet arra törekszik, hogy megosszák a közös értékeket a Philips TV üzletágával, beleértve az alábbiak biztosítását: a legjobb európai design, a kiemelkedő termékteljesítmény és a kiváló ár-érték arány.

A Philips Audio innováció hosszú öröksége a rádió legkorábbi napjaiból származik, és mindig sikeres márkát jelentett a fogyasztókkal, a kereskedelemmel és a médiával – részben azért, mert a vállalat olyan termékek létrehozására összpontosított, amelyek kivételesen semleges és feldolgozatlan hangot képesek reprodukálni.

A TP Vision eredetileg 2019-ben fokozatos indítást tervezett, de a vezető európai kiskereskedők nagy igénye miatt a vállalat számos Philips Audio termékskáláját azonnali hatállyal bevezette.

A cég 2019. első felében az audiopiac minden területére kiterjedő termékválasztékkal kíván előrelépni, többek között: hordozható audio, vezeték nélküli audio, óra-rádió, intelligens csatlakoztatott termékek, otthoni hangrendszerek, hangsávok és fejhallgatók a Philips Audio és a high-end Philips Fidelio márkanevek alatt.

Rövid távon (2019. első félévi) a már legkedveltebb és legsikeresebb termékcsaládok termékei kerülnek kiválasztásra, míg közép- és hosszabb távon a vállalat az integrált termékkínálaton fog dolgozni, melyeket a TP Visions exkluzív technikai és gyártási partnerek.

A cég új, innovatív, saját tervezésű termékeket is bevezet majd a berlini IFA Show-n 2019 szeptemberében.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

You May Also Like