Hirdetés

Az 1 milliárd eurós bevétel fölé mehet a Balenciaga

A múlthét folyamán tartott éves vezetői tájékoztatón a Kering névre hallgató francia, számos luxusmárkát tulajdonló csoport vezetője François-Henri Pinault elárulta, hogy az elmúlt évek egyik legdinamikusabban növekvő luxusmárkája, a Balenciaga átlépheti az 1 milliárd eurós bevételt, amivel már a számokat tekintve is felsorakozhat a csoport többi óriása mögé.

Összehasonlításként tavaly a Gucci 8 milliárd euró körül termelt, őt követte náluk a Saint Laurent 1,7 milliárddal és 1,1 milliárd körül termelt a Bottega Veneta is. A Balenciaga növekvő népszerűsége egyértelműen az elmúlt években nagyon komolyan növekvő keresletnek köszönhető, melyben szerepet játszott az utcán is kényelmesen hordható, látványos luxustermékek iránti kereslet megugrása, arról nem is beszélve, hogy a közösségi médiában és online és mekkora hype övezi a márkát.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

You May Also Like