Nemcsak a kritikusok rajonganak a Boldog halálnapot! című horrorvígjátékért, a közönség is imádja.

A film mindössze ötmillió dollárból készült, de egy hét alatt 26,5 milliós bevételt hozott. Egyébként stílszerűen péntek tizenharmadikán mutatták be. A cselekmény tömör meghatározása: az Idétlen időkig és a Sikoly találkozik a boncasztalon. A Boldog halálnapot! egyetemista hősnőjét pont a születésnapján megölik, de másnap felébred, és újraéli a történteket. Az időhurokból nem tud szabadulni, azaz minden reggel ugyanaz kezdődik újra, de ismétlődő megölése segít neki megfejteni, hogy ki az álarcos rém és mik az indítékai.

A film sikerének egyik titka, hogy közönség 60 százalékát 25 év alattiak alkották, márpedig ez a korosztály az, amely legszívesebben látogatja a multiplexeket.

„Egy produkció akkor tölti meg a mozikasszát, ha két dolog érvényesül – magyarázta a Hollywood Reporternek Jason Blum, a film producere. – Egyrészt legyen jó, másfelől működjön a marketingje. A forgalmazó Universal stúdió marketingesei tökéletes munkát végeztek. A film eredeti címe Félig halott volt, és ők javasolták, hogy legyen inkább Boldog halálnapot! Igazuk volt!”

(Happy Death Day – hazai bemutató: 2017. november 16.)

A szerzőről

Kapcsolódó bejegyzések

Válaszolj

Az e-mail címed nem publikáljuk.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..