Egyre több a gluténérzékeny ember, sokan pedig elvesznek az internetes anyagok halmazában, mit is ehetnek ők és mit nem. Lent 5 egyszerű alapanyagot osztunk meg veletek, melyekből többféle étel is készíthető, akár a kombinációjukban is.

  1. Tojás
    Kiváló fehérjeforrás és az egyik legjobb, legegészségesebb reggeli.
  2. Zöldségek
    A vitaminokra és rostokra szükség van, igyekezzünk minél több zöldséget fogyasztani. Paprika, paradicsom és uborka is mehet dögivel.
  3. Hús
    A hús is remek fehérjeforrás, a csirkemellel nem lőhetünk mellé, legyen szó könnyed salátáról vagy komolyabb ebédről. Zöldségekkel, rizzsel ezerféleképpen elkészíthető.
  4. Gyümölcs
    A banán például kiváló reggeli, de napközbeni nasinak és shake-be is remek, de még rengeteg gyümölcs van a piacokon, válogassatok nyugodtan.
  5. Táplálékkiegészítők
    Az egészséges életmódot folytatók körében a táplálékkiegészítők fontos szerepet tölthetnek be. Szerencsére számukra is egyre több gluténmentes termék érhető el, melyekre a gyártók külön hangsúlyt fektetnek, így nem kell lemondani ezek előnyeiről.

A szerzőről

Kapcsolódó bejegyzések

Válaszolj

Az e-mail címed nem publikáljuk.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..